Erkenning

leder bedrijf dat een RGS-systeem hanteert overeenkomstig de RGS-richtlijn, kan de Stichting Cizo, om een certificatie-onderzoek vragen op basis van deze RGS-richtlijn volgens de in de richtlijn gedefinieerde procedure. Ten behoeve van het kunnen uitbrengen van een formele offerte (aanpak, mandagen, kosten, etc.) zal Stichting Cizo de benodigde gegevens van het bedrijf opvragen, zoals oa:

• Structuur van het bedrijf
  • Organogram
  • Aantal medewerkers/manuren per jaar
  • Aantal onderhanden projecten (zie definitie)
  • Gemiddeld aantal werklocaties
  • Vaktechnische activiteiten/ specifieke deskundigheid
  • Toepassingsgebied waarop certificatie betrekking heeft
RGS certificaat

Wat kan een RGS certificaat voor u als opdrachtgever betekenen?

• Een RGS-certifcaathouder streeft naar tevreden klanten door strenge kwaliteitsbewaking
  • Een RGS-certifcaathouder werkt alleen met goed opgeleide en ervaren vakmensen
  • Een RGS-certifcaathouder geeft inzichtelijke en betrouwbare offertes
  • Een RGS-certifcaathouder geeft opdrachtspecificaties volgens vaste checklist
  • Een RGS-certifcaathouder aanvaardt aansprakelijkheid tot de oplevering
  • Een RGS-certifcaathouder kent een garantieregeling vanaf de aanvang onderhoudsperiode.
  • Een RGS-certifcaathouder hanteert strikte inkoopprocedures gericht op kwaliteits- en budgetbewaking
  • Een RGS-certifcaathouder schakelt uitsluitend gekwalificeerde (onder) certificaathouders in
  • Een RGS-certificaathouder kent uitstekende projectbegeleiding en voortgangscontrole
  • Een RGS-certifcaathouder onderzoekt de mogelijkheid van innovaties en duurzame oplossingen binnen de projectuitvoering.
  • Reacties van opdrachtgevers dienen als basis voor verdere kwaliteitsverbetering en verlenging van de certificering.

‘Keurmerk RGS’ bewijst dat kwaliteit in de bouw geen kwestie is van toeval. Zijn kwaliteit is
gebaseerd op goede afspraken, gemotiveerde vakmensen en duurzame materialen.

Vraag een offerte aan

Wilt u ook RGS gecertificeerd worden?

Vul het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.